restauracja-roma-cover

Roma

Restauracja Roma to miejsce z oryginalną kuchnią włoską. Jej historia rozpoczęła się od małego food trucka na słynnym OFF Piotrkowska w Łodzi. W miarę rosnącej popularności nadszedł czas na otwarcie pełnowymiarowego lokalu, który ugości jeszcze większą liczbę fanów śródziemnomorskich przysmaków. To właśnie wtedy właściciele zwrócili się do nas z prośbą o wsparcie w promowaniu tej znaczącej zmiany.

2x więcej

opinii w Google.

O 512%

zwiększył się zasięg
konta na Instagramie.

Ok. 46 tys.

osób wyświetliło wizytówkę firmy
w Google w ciągu kwartału.

Oczekiwania

Stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany postrzegania marki Roma, z food trucka serwującego pizzę na wysokiej klasy restaurację w centrum miasta. Naszym zadaniem było stworzenie rozwiązania, które sprawiłoby, że wizerunek marki przekształci się w oczach odbiorców, a ich zaangażowanie w social media wzrośnie.

roma-menu

Rozwiązania

Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną marki na podstawie już istniejącego logo, które przez okres istnienia food trucka zdążyło zapaść w pamięci odbiorców. Następnie wdrożyliśmy ją na nowo powstałej stronie internetowej i w już istniejących mediach społecznościowych oraz wizytówce restauracji w Google.

Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy nową komunikację marki w Internecie, której głównym zadaniem było zaprezentowanie jej odświeżonego wyglądu i charakteru.

Zajęliśmy się również organizacją ważnego dla klienta wydarzenia – otwarcia restauracji w nowej lokalizacji. Wypromowaliśmy event na Facebooku i Instagramie oraz zaprosiliśmy do współpracy znanych łódzkich influencerów.

W kolejnych miesiącach kontynuowaliśmy działania aktywizujące odbiorców w social mediach, aby zwiększyć jej popularność na łódzkim rynku gastronomicznym.

Efekty

  • Dotarliśmy w sposób organiczny do ponad 16 tys. kont na Instagramie w ciągu 3 miesięcy.
  • Zwiększyliśmy liczbę odwiedzin profilu marki na Instagramie
o 243% w porównaniu do okresu przed rozpoczęciem działań marketingowych, a zaangażowanie odbiorców każdego dnia wynosiło nawet 100%.
  • Profil firmy w Google został wyświetlony 45 981 razy w ciągu jednego kwartału. W tym czasie użytkownicy wykonali ponad 1000 połączeń telefonicznych do firmy.
  • Redakcje zainteresowały się restauracją wskutek czego artykuły promujące otwarcie nowo powstałego lokalu pojawiły się na takich stronach jak lodz.wyborcza.pl czy expressilustrowany.pl.
  • Rezerwacja 60 stolików w tygodniu otwarcia.
roma-01
roma-02
roma-03
roma-website

Wykorzystujemy pliki cookies w celu ułatwienia korzystania z naszej strony i dostosowania prezentowanych treści do Twoich indywidualnych potrzeb. Akceptując komunikat zgadzasz się na użycie plików oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Możesz odwołać udzieloną nam zgodę poprzez wprowadzenie zmian w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Szczegóły Wyrażam zgodę