2x więcej
opinii w Google.
O 512%
zwiększył się zasięg
konta na Instagramie.
Ok. 46 tys.
osób wyświetliło wizytówkę firmy
w Google w ciągu kwartału.
Oczekiwania
Stanęliśmy przed wyzwaniem zmiany postrzegania marki Roma, z food trucka serwującego pizzę na wysokiej klasy restaurację w centrum miasta. Naszym zadaniem było stworzenie rozwiązania, które sprawiłoby, że wizerunek marki przekształci się w oczach odbiorców, a ich zaangażowanie w social media wzrośnie.
Rozwiązania
Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną marki na podstawie już istniejącego logo, które przez okres istnienia food trucka zdążyło zapaść w pamięci odbiorców. Następnie wdrożyliśmy ją na nowo powstałej stronie internetowej i w już istniejących mediach społecznościowych oraz wizytówce restauracji w Google.
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy nową komunikację marki w Internecie, której głównym zadaniem było zaprezentowanie jej odświeżonego wyglądu i charakteru.
Zajęliśmy się również organizacją ważnego dla klienta wydarzenia – otwarcia restauracji w nowej lokalizacji. Wypromowaliśmy event na Facebooku i Instagramie oraz zaprosiliśmy do współpracy znanych łódzkich influencerów.
W kolejnych miesiącach kontynuowaliśmy działania aktywizujące odbiorców w social mediach, aby zwiększyć jej popularność na łódzkim rynku gastronomicznym.
Efekty
- Dotarliśmy w sposób organiczny do ponad 16 tys. kont na Instagramie w ciągu 3 miesięcy.
- Zwiększyliśmy liczbę odwiedzin profilu marki na Instagramie o 243% w porównaniu do okresu przed rozpoczęciem działań marketingowych, a zaangażowanie odbiorców każdego dnia wynosiło nawet 100%.
- Profil firmy w Google został wyświetlony 45 981 razy w ciągu jednego kwartału. W tym czasie użytkownicy wykonali ponad 1000 połączeń telefonicznych do firmy.
- Redakcje zainteresowały się restauracją wskutek czego artykuły promujące otwarcie nowo powstałego lokalu pojawiły się na takich stronach jak lodz.wyborcza.pl czy expressilustrowany.pl.
- Rezerwacja 60 stolików w tygodniu otwarcia.