2 217 600 zł
w Public Sale, zebrane w trakcie 10-minutowej sprzedaży.
Od 0 do 20 tys.
obserwujących na X (dawniej Twitterze).
Ponad 1000%
wzrostu ceny tokena podczas listingu.
Oczekiwania
Głównym celem Ari10 było przygotowanie się do pozyskania funduszy na dalszy rozwój. Firma potrzebowała partnera, który poprowadzi działania marketingowe oraz zbuduje społeczność chcącą zakupić tokeny projektu.

Rozwiązania
Aby wesprzeć klienta w realizacji wyznaczonych celów, podjęliśmy działania, których celem było zbudowanie wizerunku Ari10 jako bezpiecznego projektu o wartościach cenionych przez jego potencjalnych klientów. Jak to zrobiliśmy? Przygotowaliśmy plan komunikacji, którego celem była edukacja o rynku Web3.
W ramach współpracy stworzyliśmy profile na kluczowych kanałach komunikacyjnych. Przygotowaliśmy kreacje graficzne oraz treści, których zadaniem było poszerzanie wiedzy odbiorców na temat Ari10.
Powyższe działania uzupełniliśmy o reklamę na popularnych portalach branżowych takich jak m.in. Bitcoin.pl, CoinMarketCap czy CoinGecko, buzz marketing oraz podejmowanie współpracy z influencerami. Prowadziliśmy konsultacje dotyczące tokena oraz listingu.
Efekty
- Dzięki dopasowanym działaniom marketingowym projekt zebrał 528 000 dolarów podczas Public Sale w 10 minut.
- Od momentu stworzenia profilu na Twitterze do czasu Initial Coin Offering liczba obserwujących wzrosła od 0 do 20 tys.
- Nasze działania marketingowe pozwoliły Ari10 zbudować podstawy pod sprzedaż innych produktów B2B.
