5 880 000 zł
zebranych podczas Public Sale
Przygotowanie marki
do pozyskanie funduszy na dalszy rozwój.
Całodobowy monitoring
kanałów w social media.
Oczekiwania
Wśród oczekiwań Klienta znalazło się pełne przygotowanie do zbiórki funduszy. Projekt potrzebował obszernej i zaangażowanej społeczności oraz identyfikacji wizualnej, która zapadłaby w pamięć potencjalnych inwestorów. Subme chciało nawiązać współpracę z partnerem gotowym do koordynacji przedsięwzięcia o dużej skali.
Rozwiązania
Jako agencja rozpoczęliśmy nasze działania od stworzenia strategii marketingowej oraz identyfikacji wizualnej projektu. Prowadziliśmy kampanie reklamowe w Google, które informowały o zbliżającym się Public Sale.
Organizowaliśmy cykliczne konkursy oraz odpowiadaliśmy za organizację transmisji live na YouTube. Pełniliśmy także funkcję konsultacyjną dla projektu.
Efekty
- Skoordynowana praca specjalistów przełożyła się na zrealizowanie celów zawartych w strategii marketingowej.
- Dzięki staraniom agencji, Subme zebrało 1 400 000 USD podczas publicznej sprzedaży, w tym 400 000 USD w ciągu pierwszych 4 godzin.
- Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność na Twitterze.