11 760 000 zł
funduszy zebrane w 2 miesiące.
Ponad 27 tys.
obserwujących na X (dawniej Twitterze).
1000 NFT
sprzedanych w 86 sekund.
Oczekiwania
Twórcy RoboHero zwrócili się do nas z prośbą o poprowadzenie działań marketingowych dla projektu, którego efektem finalnym będzie zebranie funduszy na dalszy rozwój gry. Naszym zadaniem było stworzenie rozpoznawalnej marki, przestawienie produktu rynkowi oraz zbudowanie zaangażowanej społeczności graczy.
Rozwiązania
Zajęliśmy się zarówno stroną graficzną projektu, ściśle związaną z wyglądem samej gry, jak i szeroko zakrojoną promocją w sieci oraz bezpośrednio na branżowych eventach. Zorganizowaliśmy także grupę testerską dla RoboHero w wersji beta.
Stworzyliśmy plan komunikacji w social mediach, który realizowaliśmy w oparciu o strategiczne partnerstwa, m.in. z G2A czy GameSwift oraz współprace z influencerami. Byli to m.in. zagraniczny CryptoRUs oraz z polskiego podwórka KryptoEkipa i KryptoRaport. Umieszczali oni dedykowane wpisy na Twitterze oraz wspominali o grze w swoich filmach na YouTube.
Nasze działania wspieraliśmy artykułami promującymi grę na takich portalach jak Bitcoin.pl, Comparic.pl oraz BeInCrypto.
Ponadto zajęliśmy się pełnym redesignem graficznym. Przygotowywaliśmy stoiska na targi takie jak Poznań Game Arena, Invest Cuffs, CryptoVerse oraz WebSummit. Na PGA przygotowaliśmy także mystery boxy oraz graliśmy w RoboHero wraz ze społecznością. W ostatnim czasie skupiamy się na nawiązywaniu partnerstw z projektami w Azji.
Efekty
- Dzięki działaniom agencji projektowi udało się zebrać 2 800 000 dolarów. Środki te umożliwiają dalsze prace nad grą.
- Kolekcja 1000 NFT została sprzedana w 86 sekund.
- Gra posiada rozbudowaną sieć partnerską, która cały czas się rozrasta.
- Partnerzy sami zgłaszają się do projektu w celu nawiązania współpracy.
- Pozyskaliśmy ponad 26 tysięcy obserwujących na X (dawniej Twitter).
- RoboHero może pochwalić się grupa 200 testerów, którzy aktywnie wspierają rozwój gry.